حرفه دله مسعود
(¯`·.¸¸.·'تنهایی'·.¸¸.·´¯)
بی تو بودن یعنی تنهابودن

 

حرف دل

دلم خیلی براش تنگ شده  دوساله ازش جدا شدم یعنی اون منو دوست نداشت ولی من دیوانه وار عاشقش بودم خدایا چیکار کنم دیگه خسته شدم نمیتونم فراموشش کنم با بهم برسونش یا منو از این دنیا ببر دیگه طاقت دوریشو ندارم

 

 

حرفه دله مسعود



TEXT

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 10 / 4 / 1398برچسب:,
ارسال توسط مسعود

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 120
بازدید هفته : 618
بازدید ماه : 614
بازدید کل : 298331
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 120
بازدید هفته : 618
بازدید ماه : 614
بازدید کل : 298331
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

دریافت همین آهنگ

تعبیر خواب


فال حافظ



..

.

.

.

از ما حمایت کنید کد لوگوی مارو در وبلاگتون قرار بدید